svētdiena, 2011. gada 18. decembris

Rūķīši un sniegpārsliņas...

Nu jau finiša traisnē pirms Ziemassvētkiem, bet vēl tik daudz darbiņu, tāpēc arī pēdējās dienās klusums manā blogā. Pamazām rakstu apsveikumus, rūpēju dāvanas un gatavojamies Ziemassvētku eglītes pasākumiem. Tā kā puikas pēdējās trīs nedēļas dzīvoja pa mājām, jo centāmies uzveikt dažādus vīrusus, nācās man ņemt viņus palīgā un ļaut palīdzēt - gatavot man apsveikumus! Lūk, šādi šogad man sanāca:
Uzticot bērniem krāsot, jauki ir vērot, cik rūpīgi viņi strādā, kādas krāsas izvēlās. jau tagad viņiem ir sava krāsu izjūta un stila izjūta. Un viņi vēl nav sabojāti ar standartiem! Kāpēc es tā saku? Tāpēc, ka zīmēja arī mana krustmeitiņa, kurai ir 10 gadi, un viņa jau zīmēja, kā skolā ir iemācīts (un, lai piedod, man Līviņa, bet tas vairs nav interesanti). Bet puikām bija uzdevums zīmēt sniegpārsliņas un krāsot rūķus, lūk kādas krāsas izvēlas mani puikas un formas...
Eduarda krāsainie rūķīši...
Haralda draudzīgie rūķīši...

Sniegpārsliņu putenis...
Eduarda redzējums - sniegpārsliņas...

Haralda darbiņš...


Puikas darbības procesā!
Darbojaties kopā!!!
P.s. Jauku kopā darbošanos un apsveikumus var apskatīt arī šeit: http://www.happy-home.blogspot.com/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru