piektdiena, 2011. gada 21. oktobris

Rudentiņš bagāts vīrs!

Esmu atklājusi blogu pasauli un iedvesmojos no citu māmmiņu radošajām idejām un darbiem. Tā kā dzīvojos pa mājām ar savu jaunāko dēliņu - Armandu, (kamēr pa dienu Haralds un Eduards ir bērnudārzā "Sienāzītis", protams, ja nav apslimuši) starp drēbju gludināšanu, trauku mazgāšanu un ēst gatavošanu, vēlos arī sevi palutināt. Un šobrīd man sevis lutināšana - dažādu jauku darbiņu gatavošana saviem mīļajiem puikām.
Šobrīd ir iesākts mans pirmais sēžammaiss. Ceru, ka sanāks, jo Haraldam un Eduardam ļoti patīk ieskrieties un lekt uz sēžammaisiem (jautrākā atrakcija, kad ciemojas pie krustmātes Katrīnas).
Bet pēdējo divu nedēļu laikā iedvesmojos no Laines bloga http://www.mammasrokas.blogspot.com/ radošajām idejām, jo viņa prot rakstīt tik viegli un iedvesmojoši, ka es noticēju - arī es varu pamēģināt. 
Un tā tapa mans pirmais spēļu kubs,akmentiņu spēles (viena jau aizceļoja Haraldam uz bērnudārzu), spēļu akvārijs un aktīvais paklājiņš ar ciparu kabatiņām. Lai puikas darbojas!
Mani darbiņi: spēļu kubs
Zaķītis paslēpjas aiz rāvējslēdzēja kabatiņas
atrodi figūriņai īsto kabatiņu...
var mācīties pīt bizi...
Grāmatiņa ar ēzelīti, gotiņu un aitiņu. Haralds mācās sasiet pušķiti.
Darbošanās mazajiem pirkstiņiem. maisiņos paslēpušies makaroni un kastaņi.
Maisiņš ar akmentiņiem, kurus paši kopā ar puikām lasijām tepat pa Silakroga celiņu...

te tāds kā mazs špikerītis
Akvārijs, kurš jau ir puikām papildināts ar zivtiņu uzlīmēm:                                                                            
īpaši patīk kuģis, kuru var "nogremdēt". Ar podzīņu palīdzību jūras iemītnieki tiek "peldināti" gan pa labi, gan pa kreisi, gan augšup, gan lejā. Pamats - kartona kaste. Iedvesmojos arī no http://madebyjoel.com/

Un pēdējais veikums - kabatiņas, kur jāliek 1,2,3 kastaņi, dinozauri, kabeļi (karavīri) utt.
Nu tāds ir mans rudens - piepildīts laiks!

P.s. Un tieši šobrīd zied vieni no maniem mīļākajiem ziediem - mārtiņrozes!!!



1 komentārs:

  1. Ah!!! Cik superīgas un radošas lietas Tev padevušās!!! Akvārijs un kabatiņas!!! Feini!!!!

    AtbildētDzēst