svētdiena, 2011. gada 30. oktobris

Korķīši...

Šovakar man ir bonusā viena stunda, jo puikas čuč (dienā nesanāca pagulēt pusdienlaiku, jo plunčājāmies baseinā, lasijām vēl pēdējos ābolus, baroja un vizinājās ar kaimiņa zirgu), tāpēc esmu piesēdusies pie datora, lai uzrakstītu.
Apskatījos, ko pēdējā gada laikā esmu atzinusi par labu esam...
Tie, kas mani pazīst nedaudz labāk, zina, ka nedaudz esmu aizrāvusies ar quilling tehnikā gatavotiem apsveikumiem, bet par tiem es uzrakstīšu kādā no nākošajām reizēm, bet šoreiz par korķīšiem...
Korķīšu ideju redzēju kādā no domubiedru grupām draugiem.lv. Un tā tapa mani pirmie "korķīšu" dabiņi. Mājās puikas skrūvē gan savus vārdiņus, gan meklē krāsas. Un tā pamzaām iemācas burtus, krāsas un darbojas mazie pirkstiņi, jo korķīši ir jāuzskrūvē un jānoskrūvē...
Sagatavoju arī abiem lielajiem puikām uz bērnudārzu. Un arī, ja ir jādodas ciemos pie ģimenes, kur aug mazi bērni, top dāvana - "korķīšu" spēle. Bērniem tiešām patīk. Un tas nemaz neprasa tik daudz! Tikai laicīgi pamazām visām pudelēm nogirežu kakliņus un kastē pamazām arī krājas korķīši. Un uz korķīšiem var tik daudz ko uzlīmēt, uzzīmēt... daži ar šīs spēles palīdzību mācās figūras.

 Novērojot, kā bērni darbojas, iesaku izmantot labāk gaišo pudeļu "kakliņus", vismaz, ja vēlas līmēt iekšā, piemēram, krāsu aplīšus, jo tad labāk var atpazīt krāsas. Tumšajās pudelēs grūti atšķirt krāsu nianses.  

P.s.Pamazām top arī kāds Ziemassvētku apsveikums, tos atrādīšu, kad būs jau vairāk ;-)
Un tagad vēl meklēju īsto ideju Adventa kalnedāram.
Radošu ideju pilna galva, lai arī Jums izdodas kādas jaukas idejas realizēšana!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru