ceturtdiena, 2012. gada 5. janvāris

Jaungada nakts!

Novēlu visiem veselīgu un saticīgu Jauno gadu!
Un spēju ieraudzīt un novērtēt ikdienas brīnumus!
Un būt pateicīgiem par katru nodzīvoto dienu!
Vecgada dienā, kā jau pēdējos kādus 20 gadus, sākām svinēt 30 dzīves gadus, jo manai labākajai draudzenei Inesei palika 30, un vēl tikai dažas dienas, kad viņai pievienosimies arī Kaspars un es ;-) Tāpēc Jaunais gads ir sācies ar pārdomām un izvērtēšanu - un es secinu, ka forši tiem mani 30 gadi ir pagājuši, kā arī to, ka es esmu sirdmiljonāre, jo man tik daudz ir dots!
Jāpriecājas par katru nodzīvoto dienu un jāpateicas Dievam par visām žēlastībām, ko mēs saņemam ikbrīdi!
Bet par Jaunā gada nakti...
Nēesmu salūtu fane (ja godīgi, nevarētu teikt, ka man nepatīk, bet vienmēr ir tās domas, cik naudas tiek "izšauts" gaisā, cik suņi un putni ļoti pārdzīvo, kā arī, cik zaļi tas ir mūsu planētai?), bet šogad salūtu skatījos ar savu bērnu acīm. Visus iepriekšējos gadus, kopā ar puikām, mēs Jauno gadu sagaidijām laukos, kur nebija krāšņā un lielā salūta, tāpēc vērojot viņu sajūsmu un brīnumu pilnās acis, priecājos arī es par salūtu, jo atceros, kā es pavisam maziņa, pirmoreiz redzēju salūtu Jelgavā kopā ar mammu. Vēl tagad atceros, cik ļoti mani tas pārsteidza. Un tāpat brīnijās mani puikas. Viņiem tas bija brīnums! Un es priecājos, ka Jauno gadu mēs sagaidijām visi kopā!


Lai arī Jums izdodas pavadīt daudz jauku mirkļu kopā ar saviem mīļajiem arī šogad!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru