ceturtdiena, 2012. gada 17. maijs

Mīlestības valodas...

Dr. Gerijs Čepmens rāda dažādos cilvēku mīlestības izpausmes veidus.
Kopumā ir piecas mīlestības valodas:
kvalitatīvi pavadīts laiks,
apliecinājuma vārdi,
dāvanu pasniegšana,
mīlestības darbi,
fizisks pieskāriens.
Iepazīstot šī mīlestības valodas, tik tiešām labāk var saprast, cik dažādi mēs esam un, cik dažādi mēs saprotam mīlestības izpausmes.
Un es esmu dāvanu cilvēks. Tik tiešām es cenšos domāt par katru dāvanu, lai tā ir īpaša un personiska. Par Ziemassvētku dāvanām es jau sāku domāt septembrī, oktobrī. Nepārtraukti manā galvā ir idejas, kā iepriecināt savus mīļos. Man nav tik svarīgi dāvanas saņemt pašai, kā tās sarūpēt sev svarīgiem cil'vēkiem. Šī ir mana mīlestības valoda:
"Ir cilvēki, kuriem dāvanu pasniegšana ir mīlestības pamatprincips. Dāvana simbolizē mīlestību, to, ka dāvinātājs ir domājis par cilvēku, kuram dāvana tiek pasniegta. Un nav svarīgi vai dāvana ir dārga vai tās ir no pludmales atvestas smiltis. Ja cilvēka mīlestības valoda ir dāvana, tad svarīgs ir pats dāvināšanas akts."
Ar mīlestības valodām ir tā pat kā ar temperimentiem, mēs esam tādi kā "kokteilīši", kur ir no visa pa drusciņai, tomēr viena ir dominante. Arī man ir svarīgs kvalitātīvs pavadīts laiks, apliecinājuma vārdi, mīlestības darbi un pieskārieni, tomēr es vislabāk protu savu mīlestību izrādīt dāvanām un šajā gadījumā nav jau nozīme materiālajai vērtībai, bet gan personīgajai nozīmei un ieguldījumam. Domām par cilvēku, kad rūpēju un domāju par dāvanu.
Gatavojoties Yamahas mūzikas skoliņas pirmā mācību posma izlaidumiņam tapa šāda dāvana:
Par to, kas dāvanā - nākošreiz!
Gaisīgu dienu!
Elīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru