trešdiena, 2012. gada 2. maijs

Skaties dabā!

Maijs. Pavasara smaržas. Puķu krāšņums. Pirmie zemes darbi. Saule. Pērkons. Dzestri rīti. Pavisam īsi brīži istabā. Pirksti darbojas pa zemi, nevis klaudzina datora klaviatūru. Vēl nav odu!
1. maijs mūsmājās:
Fotografēt man patīk, tikai nav man nekāds šikais fotoaparāts. Profesionāļi to droši vien sauc par "ziepju trauciņu", bet tas jau nemazina manu prieku un vēlmi ieraudzīt, kas notiek dabā.

Tāpēc aicinu arī Tevi izvēlēties konkrētu datumu un visa gada garumā katru mēnsi fotografēt vienu konkrētu skatu. Rezultātā 12 fotogrāfijas! Un varēs salīdzināt, kā viena un tā pati vieta izskatās gada garumā. Jo Latvijā ir izteikti visi četri gadalaiki! Un tā ir mūsu bagātība.
Šobrīd es esmu izvēlējusies divas vietas un mans datums būs 1.:
Tātad 2012. gada 1. maijs:
Ceļš uz mūsu mājām ar bērziem, melnalksni un tīrumiem, kur tiks sētas auzas. Šobrīd lauki ir "nošļūkti".
un skats uz kaimiņa ābelītēm no mūsu pagalam:
Skaties dabā arī Tu!!!  Izvēlies savu datumu un uzraksti to komentāros.
P.s. pavisam drīz eža maska, kas jau top un arī kāda jauna roku lellīte...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru