piektdiena, 2012. gada 12. oktobris

Rudens virpulīt...

 Pagājušo svētdien - 7. oktobrī - Balvu Evaņģēliski luteriskā draudze svinēja 110. gadu jubileju. 
Pirms laiciņa tika izsludināts konkurss "Attēlo luterāņu dievnamu", nu tad mēs ar puikām krāsojām, līmējām, zīmējam utt. 
Mums visiem tas sagādāja ļoti lielu prieku. Puikas zīmēja savus darbiņus, es uzzīmēju divus. Manī bija tik liela vēlēšanās, lai izdodas, ka rezultāts patika gan man, gan citiem. Kāpēc es tā saku, jo neesmu māksliniece un ar zīmēšanu esmu vairāk uz Jūs, nekā uz Tu. Bet pierādījās, ka tik tiešām, ja kaut ko ļoti vēlas, tad izdodas. Jo sirds darbi vienmēr izdodas! 
Mana pirmā baznīca.
 Trīs brāļu baznīca.
 Mana otrā baznīca. 
Kopā tika iesniegti 67 darbiņi. katram ir sava baznīca, sava izpratne un redzējums. 
Šeit daļa no citu darbiem:
Lai iepriecinātu katru, kas uzzīmēja dievnamu, sarūpējām mazas  dāvaniņas, jo noteikt, kurš zīmējums ir vislabākais, nebija iespējams, jo katrs zīmējums bija īpašs un ar mīlestību zīmēts, veidots. 
Un mazas dāvaniņas katram, kas atnācis svētdien uz baznīcu. 
Un arī oktobrī skatījos dabā!
Izbaudiet vēl rudens ziedu un lapu krāšņumu!!! 
P.s. Priecājos, jo zied vieni no maniem mīļākajiem ziediem - mārtiņrozes!!! 
Elīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru