svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

Viss vienkāršais ir ģeniāls...

Pirmā rudens slimošana. 
Tad, kad trīs pilnās mantu kastes ir jau apnikušas, saproti, cik iepriecinošas bērniem ir vienkāršās lietas. Un tad var spēlēties ne jau stundām, bet jau dienām... 
Pupas mūsmājās topā ir jau vairākas nedēļas... 
Un šeit arī atklājas bērnu radošums un loģiskā domāšana. 
Skaitīt, šķirot, vest, stumt, masēt pēdiņas, izbērt un atkal salasīt (nu šeit gan mammai vairākas reizes ir jāatgādina un jāskubina). 
Tātad Top Nr.1 - PUPAS
Top Nr.2 - Tualetes ruļļi... 
Tie top par torņiem, pirmīdām, siena ruļļiem utt. Tiek vizināti no istabas uz istabu...
Top Nr.3 - papīra pilsēta, mežs un kalni... 
Iedvesmojoties no Made by Joel, (iespēja izpirntēt jau gatavas sagataves) tapa arī mums papīra pilsēta, pirātu kuģis, mežs un lauku vide (zīmējām cilvēkus, mašīnas, kuģi, ezi, puķes, luksoforu utt.).
Klāt mazās mašīnītes no mantu kastes, koka klucīši un var spēlēties... 
Jauku spēlēšanos arī Jums!!!
P.s. Un nav jau tikai tā, ka viņi skaisti spēlējas, pēc tam saliek kastītēs un mierīgi dzīvojas.  
Pa vidu ir "kašķīši" un strīdi. Mantas beigās bieži vien ir izmētātas visās malās. It sevišķi pupas. Pacietība man. 
Grūtības sakārot mantas - puikām. 
Mācīšanās. Paklausība. 
Nav mani bērni super bērni. Bērni kā bērni... 
Domājāms kā lielākā daļa no bērniem... 
Tikai mums reizēm šķiet, ka citi ir tik paklausīgi, pieklājīgi, kārtīgi utt. 
Bet mani puikas ir mani puikas!!! Esmu laimīga, ka viņi man ir, kaut reizēm jūtos nogurusi, dusmīga un nogurusi... 
Bet tad mazās rociņas apvijas ap kaklu un saka: "Samīļo mani!"
Elīna

1 komentārs:

  1. :) Man arī patīk visas vienkāršās un ģeniālās lietas! Iedvesmojoši.

    AtbildētDzēst