otrdiena, 2013. gada 27. augusts

Pasakas... īsas, garas, krāsainas, nopietnas un smieklīgas...

Starp vasaras priekiem, atpūtu, pienākumiem - dažas māmiņas strādāja - šuva roku lelles... 
 Un tātad ir tapušas 80 dažādas roku lelles, kuras varēs izmantot ikdienas rotaļās un spēlēs PII "Sienāzītis" bērni un audzinātājas. 
Paldies visām tām māmiņām, kas atsaucās aicinājumam un darīja, lai kopā izdotos mums realizēt KNHM projektu "Maziņš esmu es, liels izaugšu es!"
Un no bagātīgā roku leļļu klāsta var droši izspēlēt dažādas pasakas... 
Pazīstamākas un mazākpazīstamākas... 
Senas un pavisam jaunas... 
Klasiku un moderno... 
Garas un īsas... 
Nopietnas un jautras... 
"Sarkangalvīte un vilks"
"Kukulītis"
 "Rācenis"
 
 "Trīs siventiņi un vilks"

 "Trīs lāči un Zeltmatīte"
 "Vecīša cimdiņš"
 Kad puikām jautāju, kāda varētu izskatīties muša, 
Eduards (5 gadi) uzreiz man atbildējā: "Es, māmiņ, Tev uzzīmēšu!" 
Tā tapa mušu ķēniņiene pēc Eduarda skices...
"Brēmenes muzikanti"
 
 "Vinnijs Pūks"
 "Madagaskara"
 un vēl un vēl...
Roku lelles: Elīna, Gunta, Velga, Laila, Ilze, Rudīte, Anda, Renāte u.c.
Ilustrācijas - interneta resursi... 
Elīna

1 komentārs: